piątek, 19 sierpnia 2011

Incjacja bloga, po czasie

To tak na wstępie, o czym będę tu pisał. 

Kino - to główny cel; literatura - po trochu; komiks - z chęcią; fotografia - może, może; inne zakamarki sztuki - jeśli umożliwi to moja wiedza i zdolności, to tak. Najpewniej będzie o przenikaniu się tego wszystkiego, lubię przyglądać się jak jedna dziedzina sztuki wnika w drugą, ze starszego tworzy się coś nowego. Lubię też kontynuacje, zawszę jest coś z czegoś. Swoisty darwinizm w sztuce.

Spróbuje stworzyć kilka cykli wpisów, mam sporo pomysłów, niektóre będą niestety wymagały ode mnie dużej determinacji. Tak to będzie duży kłopot, walka z demonem lenistwa, ale mam nadzieje, że kolejne wpisy będą ilustrowały te zmagania.

Acha, na koniec ostania uwaga. Będę tu szlifował swoje zdolności, więc proszę mnie regularnie rugać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz